Małe modyfikacje 4.

Tym razem w zasadzie nic nowego, tylko małe podsumowanie poprzedniego etapu modyfikacji, teraz potwierdzone wykresem z hamowni.
Waga samochodu bez kierowcy, z pełnym bakiem – 960Kg.

Wykres:

Porównanie do pomiaru z 2011r:

Wniosek:
Chip, wkładka filtra K&N, wałek 866 oraz przepustnica z 1.2 75 dodały 15KM i 10Nm.
Wniosek 2:
Powyżej 7000rpm zawory nie wyrabiają, potrzeba lżejszych zaworów i mocniejszych sprężynek => do zrobienia w kolejnym etapie.

Przyszłość?
– obróbka głowicy
– przebudowa układu wydechowego
– odelżenie samochodu?

Autor: Szczepan Wojdyła

Szczepan Wojdyła - z zamiłowania i powołania kierowca, z wykształcenia politolog, zawodowo zajmuje się reklamą. W chwilach wolnych od pracy pisze bloga i pracę doktorską. Kocha samochody - im starsze tym lepsze, podziwia włoska motoryzację i uwielbia prowadzić wszystko, co ma kierownicę i 4 koła.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *